3 תשובות
אם היא חברה טובה אז פשוט תגידי לה שמשעמם לך אני באה
באלך להפגש?
יאללה סבבה, איפה?
האמת שאני מעדיפה אצלך, אצלי קצת באלגן כרגע
אין בעיה, בואי
חחח אני תמיד שואלת- תגידי אפשר לבוא אלייך היום?
ואז היא עונה כן/לא, או שהיא אומרת שהיא לא יכולה אצלה ואפשר רק אצלי