4 תשובות
עשיתי צורות. צורת אחד הנושאים הקלים לדעתי ברגע ששולטים בחוקים
בבגרות של ה- 70% נבחנתי על מערכת הצורות, לי אישית זה באמת הרגיש הרבה יותר חביב מתחביר. אבל משתנה בין כל אחד ואחד, כמובן.
עשיתי צורות
תחביר וזה יותר קשה מצורות
באותו הנושא: