19 תשובות
מאותה סיבה שאי אפשר לעשות כשפות אש. פשוט אין כזה דבר היום. אין לנו שליטה על הזמן
אנונימי
תשאלי את אלוקים
כי ככה עובד הזמן הוא עובר קדימה לא לאחור
ככה.
זו התשובה
זו התשובה
שואל השאלה:
בדוק כי אני גם יכולה דקה מתקשרת אליו
בדוק כי אני גם יכולה דקה מתקשרת אליו
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה ככה
מה זה ככה
אנונימית
זאת שאלה מאוד קלה אבל בו זמנית מאוד קשה.
אי אפשר להזיז זמן לאחור כי אין לנו שליטה על הזמן
אי אפשר להזיז זמן לאחור כי אין לנו שליטה על הזמן
שואל השאלה:
למי כן יש שליטה על הזמן?
למי כן יש שליטה על הזמן?
אנונימית
שואל השאלה:
לג'נדרי תרחיבב
לג'נדרי תרחיבב
אנונימית
אין לאף אחד שליטה על הזמן
שואל השאלה:
אז למה התכוונת?
אז למה התכוונת?
אנונימית
אפשר, פשוט טוסי לארהב הכל שם 7 שעות אחורה.
התכוונתי שזמן זה משהו שאין לאף אחד שליטה עליו כלומר הוא יזוז תמיד בקצב קבוע ואי אפשר לשנות את זה.
יש את תורת הייחסות של איינשטיין שאומרת שככל שתזוז מהר יותר בחלל ככה הזמן זז יותר לאט אבל זה לא מזיז את הזמן לאחור
יש את תורת הייחסות של איינשטיין שאומרת שככל שתזוז מהר יותר בחלל ככה הזמן זז יותר לאט אבל זה לא מזיז את הזמן לאחור
שואל השאלה:
זה נשמע כמו חרטוט רציני אבל
זה נשמע כמו חרטוט רציני אבל
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תחושת זמן זה לא קיים זה מושג שאנחנו המצאנו
מה שכן קיים זה בוקר ולילה
נראה לי נכון?
אבל תחושת זמן זה לא קיים זה מושג שאנחנו המצאנו
מה שכן קיים זה בוקר ולילה
נראה לי נכון?
אנונימית
תראי תכלס זמן זה סוג של המצאה שלנו אין באמת דבר כזה זמן
שואל השאלה:
חזרתי עם החלב למה שבני האדם יהרסו את העולם
חזרתי עם החלב למה שבני האדם יהרסו את העולם
אנונימית
שואל השאלה:
למה אתה מתכוון?
למה אתה מתכוון?
אנונימית
תחשוב שם אנחנו נפגוש חייזרים הם כנראה הולכים להגיד לנו שהזמן שלהם שונה מהזמן שלנו כלומר מה שהם מחשיבים לשנייה אחת נמשך 3 שניות שניות בזמן שלנו.
זמן זאת כן המצאה שלנו
זמן זאת כן המצאה שלנו