11 תשובות
כן.
שואל השאלה:
וזה הרבה יותר קשה בידיעה שזה הדדי
אנונימי
הגיוני.
זאת בחירה שלה ואם היא טוענת שהיא לא מוכנה זה מה יש.
לשמור מרחק כדי לרפא עצמך.
כן זה מאוד הגיוני וזה טוב להתחיל את הקשר ברגוע עד שמרגישים שזה הזמן
כן
הגיוני? אולי, אבל אתה בעצמך אומר שזה קשה בטירוף, אז אני חוששת שזה פשוט לא יחזיק ככה הרבה זמן
שואל השאלה:
אבל זה קרה לנו כבר בעבר והיא ממש נעלבה מזה שתפסתי מרחק אבל קשה לי ככה
אנונימי
בטח
אנונימית
בטח
לשלוט בעצמך
אתה בטוח שזה הדדי? לא נשמע ככה
אנונימית