5 תשובות
רגליים לדעתי אבל אני לא מבינה בזה כלום..
אנונימית
רגליים
זה שריר גדול יותר ושצריך יותר פוקוס
יש ימי גוף עליון ויש ימי גוף תחתון כדאי לך לחלק את זה במהלך השבוע ולעשות גם קארדיו
רגליים, זה אימון קשה יותר ועדיף לך לא לבזבז כל טיפת אנרגיה יקרה על שרירי בטן
שמעתי שעדיף לסיים אימון עם בטן
ככה שמעתי מאחי שהוא שמע מאח שלי שהיה ביסמ ומפקד בצבא