9 תשובות
לא
הוא כנראה בסדר כי המזג אוויר קר אבל אל תקחי סיכון מיותר
אנונימית
לא כלכך
לאא
לא
חדמש לא
פחות..
עדיף לזרוק
עדיף לזרוק
ממ לא
באותו הנושא: