4 תשובות
תסלח אחרי כמה ימים
ביקשת סליחה, עכשיו זה תלוי באמא שלך...
היא צריכה להבין שאת בן אדם ואת שוגה לפעמים, קורה שטועים ושמתעצבנים, זה בסדר לריב.
זו אמא שלך, ברור שהיא תסלח לך, הכל עניין של זמן.
היא צריכה להבין שאת בן אדם ואת שוגה לפעמים, קורה שטועים ושמתעצבנים, זה בסדר לריב.
זו אמא שלך, ברור שהיא תסלח לך, הכל עניין של זמן.
הזמן יעשה את שלו היא תסלח לך בסוף זאת אמא שלך
תסדרי טת הבית
באותו הנושא: