20 תשובות
כן
חד משמעית
ברור
בהחלט
כן חד משמעית
כן ברור
כן בנות זה חרא
ברור כן איכס בנות
כן
אנונימי
חחח מה מאיפה הבאתם את זה איך זה שכולם פה הסכימו פה אחד?
רק אני לא חושבת ככה כאילו
סורי אבל לא.
אישה היא רחמנית יותר סלחנית יותר ורגישה יותר ככה שלדעתי לא.
אישה היא רחמנית יותר סלחנית יותר ורגישה יותר ככה שלדעתי לא.
שואל השאלה:
כי יש יותר בנות קקוש^^
כי יש יותר בנות קקוש^^
אנונימית
^לא מה הקשר שיש יותר בנות, לנשים יש יותר את התכונות שרשמתי אז אני אישית לא חושבת שזה נכון.
ומה זה קקוש? תדברי אליי יפה בבקשה!!! זה ממש מגעיל לדבר ככה!
ומה זה קקוש? תדברי אליי יפה בבקשה!!! זה ממש מגעיל לדבר ככה!
שואל השאלה:
אביטל- דיברתי למשתמש @בן זוג של אשתך, והתכוונתי שיש בנות *שהן* קקוש (יעני הן כלבות)
:)
אביטל- דיברתי למשתמש @בן זוג של אשתך, והתכוונתי שיש בנות *שהן* קקוש (יעני הן כלבות)
:)
אנונימית
^שמת חצים עליי, תשימי לב.
שואל השאלה:
אני-
טוב שמתי חצים עליך בסדר -_-
אני-
טוב שמתי חצים עליך בסדר -_-
אנונימית
באותו הנושא: