התחברות
הרשמה
לעשות הליכה של חצי שעה זה בסדר יותר מידי או קצת מידי?
28 בדצמבר 2021, 16:55
הליכה
ריצה
כושר
ספורט
ירידה במשקל
2 תשובות
זה סבבה לגמרי
אנונימית
סבבה ממש
M
Mayan Rachele
באותו הנושא:
תפריט דיאטה למחר , זה בסדר או קצת/יותר מידי?
בהליכה של 6.7 קילומטר בערך שרפתי 236 קלוריות, זה בסדר או קצת מידי?
עשיתי אימון לבטן חצי שעה, זה בסדר לעשות שעה ספינינג או שזה יותר מידי?
זה בסדר אם אבוא ליום הראשון עם חולצה לבנה וגינס כחול או שזה יותר מידי חגיגי?
בת 160 ובן 186 זה יותר מידי הבדל או שזה נראה בסדר ביחד?
היי זה מה שאכלתי כל היום , זה נחשב קצת מידי, יותר מידי, או בסדר?
הייתי בסדר?מה אתם הייתם עושים?לא התערבתי יותר מידי?
אם עשיתי הליכה וקצת ריצה כמעט שעה וחצי ויעשה עוד אימון בטן זה יותר מידי?
חפפתי הרגע שיער אבל אכלתי יותר מידי ובא לי לצאת להליכה
איך אכלתי היום? בסדר לדיאטה או יותר מידי?
עשיתי עכשיו הליכה של 45 דקות, אם אני אעשה עכשיו אימון של שעה ורבע זה בסדר או יותר מידי??