2 תשובות
לרוב קורס חדש מתחיל אחרי שהקורס הנוכחי נגמר כלומר בערך עוד 6-9 חודשים (אולי אפילו יותר זה משתנה מתחנה לתחנה)
שנה הבאה
אבל שימי לב שמקבלים רק תלמידי כיתה ט או אולי לפעמים י
אז מקווה בשבילך שתוכלי להתקבל
אבל שימי לב שמקבלים רק תלמידי כיתה ט או אולי לפעמים י
אז מקווה בשבילך שתוכלי להתקבל
באותו הנושא: