5 תשובות
כן לול
לא נעים אבל יעבור.
לא נעים אבל יעבור.
שואל השאלה:
קשה להתאושש אחרי דבר כזה
קשה להתאושש אחרי דבר כזה
הייתי מכניסה את עצמי לבידוד
חחח פעם הבאה תוסיפי את כל הכיתה לוועידה. הכל טוב תבואי מחר רגיל
שואל השאלה:
לא באתי למתעניינים
לא באתי למתעניינים
באותו הנושא: