7 תשובות
תקניי אחותי אני גם 1.80 ואם היו מגפיים גבוהות שאני אוהבת הייתי קונה אם הן היו גם עשרים סמ
לכי על זה, נשמע יפה ממש.
לכי על זה
אני ממש חושבת שזה יהיה מהמם! אבל אם את לא רוצה להיות גבוהה אני בטוחה שאפשר למצוא כמו שאת רוצה ים פלטפורמה יותר נמוכה או בלי בכלל..
כןן וואי יש מגפיים עם עקב 10 ס"מ יפות כל כך אם היה יותר נמוך הייתי קונה אבל איזה באסה זה
אנונימית
כי אני לא רוצה להיות בהגזמה יותר מהגובה שלי, אני לא רגילה לעקבים במילא וזה גם שפיץ ממש
אנונימית
תקחי יאלה חיים פעם אחת
אנונימי
באותו הנושא: