11 תשובות
אין לך איך לשלוט בזה, אל תרגיש רע
אתה לא אשם...
זה בסדרר
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי
אנונימי
זה בסדר נסיך
הכל טוב זה לא אשמתך
יש סיכוי שתצא החוצה עד שירגע קצת? משהו מלחיץ אותך באירוע?
שואל השאלה:
זה גם לא מה ששאלתי
חוץ מזה ^ ניסיתי לא עזר
אנונימי
ואתה יכול ללכת לצד שנייה עד שיעבור אם לא נעים לך כי זה רועש
אין לך מה להרגיש רע עם זה, יש לאחרונה המון חשיפה לטורט זה כבר לא "מוזר" ככ בעיני אנשים
אולי תנוח קצת