8 תשובות
כי אם לא בחלום אז איפה
הכל טוב
הכל טוב
די למה כולם חולמים שהקראש שלהן מנשק אותם ורק אני חולמת על צורות ועיגוליםם אוףף
אנונימית
שואל השאלה:
בתקווה אני אשאל אותו לנשף (יש לנו כל שנה נשף מכיתה ח עד יב)
בתקווה אני אשאל אותו לנשף (יש לנו כל שנה נשף מכיתה ח עד יב)
אנונימי
שואל השאלה:
לול איזה צורות ועיגולים מה לקחת
לול איזה צורות ועיגולים מה לקחת
אנונימי
גם אני דיימנתי שהקראש נישק אותי אל דאגה
שואל השאלה:
קיי תודה 3>
קיי תודה 3>
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
כן זה בסדר
באותו הנושא: