10 תשובות
לא.
FML
ממש לא סבבה לגמרי
לא
הייתי עם אותו סוויטשירט כל השבוע כי היה קר 0.0
זה מגעיל
^מה מגעיל? --
ללבוש יומיים אותו דבר
זה לא חולצה
וגם קר אז כמעט ולא מזיעים...
עדיין מגעיל ראו אותך עם זה אז למה שוב לא חסר בגדים
לא מוזר בכלל
אני לובשת את אותו סוויטשירט גם איזה שבוע ברציפות, נראה לך שלמישהו יהיה אכפת? כולה סוויטשירט
לא. לאף אחד לא אכפת, וכל עוד זה לא מסריח, מה זה משנה? אף אחד גם לא יזכור שלבשת את זה