3 תשובות
זה בצפוני תצטרכי לקחת אוטובוס. אם את מסתבכת אני באזור של הסיטי עכשיו חח
אנונימי
שואל השאלה:
אני בבית יוניטרייד הזה כתוב שזה בקומת גלריה מה זה לעזאזל חחח
אנונימית
שואל השאלה:
מה אבל כתוב שזה בבניין של היוניטרייד ואני באיזור או שאני סתם לא מבינה למה התכוונת
אנונימית