3 תשובות
זה בצפוני תצטרכי לקחת אוטובוס. אם את מסתבכת אני באזור של הסיטי עכשיו חח
אנונימי
שואל השאלה:
אני בבית יוניטרייד הזה כתוב שזה בקומת גלריה מה זה לעזאזל חחח
אני בבית יוניטרייד הזה כתוב שזה בקומת גלריה מה זה לעזאזל חחח
אנונימית
שואל השאלה:
מה אבל כתוב שזה בבניין של היוניטרייד ואני באיזור או שאני סתם לא מבינה למה התכוונת
מה אבל כתוב שזה בבניין של היוניטרייד ואני באיזור או שאני סתם לא מבינה למה התכוונת
אנונימית
באותו הנושא: