6 תשובות
1. קילו זה 8,000 קלוריות בערך
תעלי לפחות איזה חצי קילו
את מודעת לזה שאכילה של 500 קלוריות זה מצב מסוכן מאוד מאוד מאוד לגוף? בן אדם בשביל לשרוד צריך מינימום!!!!!! 1200 קלוריות! קלוריה זה אנרגיה. לא משמינים מלאכול אוכל "בריא" או "משמין" כי אין דבר כזה. את פשוט צריכה בהתאם למדדים שלך לאכול בין 1600 ל2000 ומשהו בהתאם לחיטוב, ניטרלי או מסה. מה שאת עושה גרוע בהרבה יותר לגוף. זו טעות ממש גדולה וכואב לי לשמוע על זה אפילו. תתחילי לקרוא באינטרנט על אורך חיים בריא כי לאכול כמות כזו זה מדאיג ברמות
שואל השאלה:
^כתבתי שאני אוכלת 1700, פשוט יש שבועות יותר קשים שאני אוכלת פחות מאלף ואני יודעת שזה לא בריא ואני מנסה לשנות את זה,חוץ מזה זה לא הייתה השאלה אבל תודה על הדאגה3>
^כתבתי שאני אוכלת 1700, פשוט יש שבועות יותר קשים שאני אוכלת פחות מאלף ואני יודעת שזה לא בריא ואני מנסה לשנות את זה,חוץ מזה זה לא הייתה השאלה אבל תודה על הדאגה3>
אנונימית
זה ממש מסוכן ולא בריא, אם את רוצה להעלות במשקל את צריכה להעלות בהדרגה ולא בבום, זה מסוכן להעלות במשקל בזמן קצר בדיוק כמו שזה מסוכן לרדת במשקל בזמן קצר.
אנונימית
כנראה את תעלי כמה קילויים ואחרי כמה ימים הכל יירד מחילוף חומרים.
בכל מקרה לא כדאי לעשות את זה בעיקר שהגוף לא רגיל לקבל כמות אוכל ופחמימות גדולה ככ.
בכל מקרה לא כדאי לעשות את זה בעיקר שהגוף לא רגיל לקבל כמות אוכל ופחמימות גדולה ככ.
באותו הנושא: