5 תשובות
יש בביוטיקר לקים ממש טובים
יש באלי אקספרס לקים טובים ממש בכמה שקלים
קניתי משם מכונת שיוף ב60 שח
ואם את רוצה בארץ יש מוצרים ממש סבבה בביוטיקר
L_E
תבדקי בזאפ,איכות נמדדת שם!
המכונה הפיצית הזאת טובה?
בביוטיקר קניתי מכונה קטנה כזאת שמחזיקה כבר כמעט שנה ועלתה לי משהו כמו 20 שקל. לקים- את רובם מאליאקספרס. מאוד משתלם כמעט כל לק עולה 3 שקל.. לעומת בארץ אחד עולה לפחות 10.