3 תשובות
שואל השאלה:
רגע אבל בתיכון לא חובה ללמוד?
רגע אבל בתיכון לא חובה ללמוד?
אנונימית
לומדים בחטיבה ז-ט
ובתיכון אפשר להרחיב ל5 יחל מי שרוצה בתור מגמת לימוד
ובתיכון אפשר להרחיב ל5 יחל מי שרוצה בתור מגמת לימוד
ט
באותו הנושא: