6 תשובות
תשאלי אותה:)
גם הכלב שלי כל הזמן עושה את זה ואני לא מבינה מה יש לו p:
כדי לנקות את השיניים והקיבה
גם חתולים עושים את זה, גם בטבע וגם כחיות מחמד. זה מנקה את הקיבה לפי מה שהבנתי.
לחתול שלי קנינו דשא מיוחד לחתולים, עשב חיטה כזה שהוא ממש אהב, כי הוא תמיד היה אוכל את העציצים. אולי יש כזה גם לכלבים
ישנן סיבות רבות לאכילת עשב ע"י כלבים, חלקן:

הכלב לא מרגיש טוב, סובל מגירוי כלשהו בקיבה ו/או כאבי בטן.
טיפול טבעי בתולעי מעיים.
מילוי של חוסר תזונתי כלשהו- לרוב בסיבים תזונתיים.
התנהגותי- הכלב פשוט אוהב את טעם העשב. לעיסה מתוך שעמום, או חיקוי חבר בלהקה
אנונימית
הכלבה שלי גם אוכלת דשא בגלל כאבי בטן אולי וגם זה מנקה את הקיבה
כדי להקיא (לנקות את הקיבה)