4 תשובות
זה לא קורא רק אצלך זה קורה לכולם, מאמין בך שתתאפס על עצמך ותראה לכולם מה אתה שווה ומה שאתה שווה הוא עגבניה, כולנו עגבניה אחת
עייפים, עצבניים, אין להם כוח ליותר מסמול טוק
כנל
אנונימית
אולי זה רק בראש שלך כי את חושבת על זה יותר מידי