14 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית ממש סיקרנת אותי איזה סדרה ראית?
אנונימית ממש סיקרנת אותי איזה סדרה ראית?
אנונימית
האחרון: איפה לעאזעזל הגפרורים??!!
הראשון: שנה טובה ליי (אני לבד בבית שומרת על אחים שלי)
הראשון: שנה טובה ליי (אני לבד בבית שומרת על אחים שלי)
"יא שנה חדשה בואו נלך לשמוע פרדי מרקורי" מפה לשם שמתי מוזיקה של קווין... אמ.. כן
שנה שעברה לילה טוב והשנה אני בנתיים שותקת כי כולם ישנים
הדבר האחרון שאמרתי ל2021: "מה זה הסוף המפגר הזה" (בדיוק סיימתי סדרה)
הראשון ל2022: "אה" (הפעלתי את השכל והבנתי את הסוף המפגר של הסדרה שראיתי אבל חשוב לציין שהסוף של הסדרה עדיין נשאר מפגר)
הראשון ל2022: "אה" (הפעלתי את השכל והבנתי את הסוף המפגר של הסדרה שראיתי אבל חשוב לציין שהסוף של הסדרה עדיין נשאר מפגר)
אנונימית
אחרון: 1(ספירה לאחור)
ראשון: פאק שכחתי להגיד שאני לא רוצה לדבר עם אנשים עד שנה הבאה
ראשון: פאק שכחתי להגיד שאני לא רוצה לדבר עם אנשים עד שנה הבאה
מאיפה לי לא זוכרת
האחרון: אני שומעת זיקוקים
הראשון: אבל איפה הם?
הראשון: אבל איפה הם?
אנונימית
תיקון:
האחרון היה: לילה טוב
הראשון: מיאו (כן ככה אני קוראת לאימא שלי p:)
האחרון היה: לילה טוב
הראשון: מיאו (כן ככה אני קוראת לאימא שלי p:)
הראשון: ישנתי אז
האחרון: "אה איזה קטע קמתי בבוקר חיח"
האחרון: "אה איזה קטע קמתי בבוקר חיח"
אחרון לילה טוב
ראשון בוקר טוב
ראשון בוקר טוב
האחרון "אמא עזבי את המגבת!"
הראשון "שנה טובה אוהבת אותך"
הראשון "שנה טובה אוהבת אותך"
משעמם לי אחרון. ראשון סוקר טוב
האחרון- אני אוהבת סאות פארק
הראשון- אני גם אוהבת ריק ומורטי
זה היה פשוט על כמעט אותה דקה
הראשון- אני גם אוהבת ריק ומורטי
זה היה פשוט על כמעט אותה דקה