מישהו שניתקתי איתו קשר שלח לי הודעה שהוא מתבאס עליי מה לעשות?
ניתקתי איתו קשר בעקבות זה שנכנסתי לזוגיות, וידעתי שאם אמשיך לדבר איתו( עם הבחור) זה יפגע בחבר שלי, כי ידעתי שאותו בחור רצה מעבר והוא שלח לי אתמול הודעה שהוא ככ מתבאס עליי שניתקתי איתו קשר( והוא יודע שיש לי חבר) והוא רשם לי "אני יודע שניתקת בגלל חבר שלך"לא עניתי לו מה אני אמורה לענות לו? אין לי כח אליו ובכללי להתעסק בזה