8 תשובות
גם אם את יותר יפה עם איפור, תחשבי שאחרים רואים את זה כמוגזם ושאת מתאמצת
אגיד מראש שזה לא מה שאני חושבת אלא זה מה שאחרים עלולים לחשוב ולא חושבת שאת רוצה שככה יחשבו עלייך
אגיד מראש שזה לא מה שאני חושבת אלא זה מה שאחרים עלולים לחשוב ולא חושבת שאת רוצה שככה יחשבו עלייך
את מהממת כמו שאת!
יפה שלי, את יפה בכול מצב
תהיי שלמה עם עצמך אני בטוחה שאת
מהממת :)
תהיי שלמה עם עצמך אני בטוחה שאת
מהממת :)
שואל השאלה:
גם את3>
גם את3>
אנונימית
איפור הוא רק שכבת הסתרה ליופי שבפנים
חוץ מזה, שבאמת לרוב והביטחון העצמי והאופי מקרין ומאוד משפיע על החיצוניות
חוץ מזה, שבאמת לרוב והביטחון העצמי והאופי מקרין ומאוד משפיע על החיצוניות
את יפה כמו שאת
שואל השאלה:
גם אתן יפות!3>>
תודהה
גם אתן יפות!3>>
תודהה
אנונימית
תעשי מה שאת רוצה ואיך שאת מרגישה אל תפסיקי להתאפר כי אנשים אוהבים אותך בלי אם את אוהבת ומרגישה יותר בטוחה בעצמך ויפה ככה אז תשארי עם!!!!
באותו הנושא: