5 תשובות
אם זה דרך וולט אז אשראי . אם זה דרל אתר או אפליקציה של גאפניקה אז אפשרי מזומן
מה הסיבה שאי אפשר לשלם לשליח מוולט במזומן?
אנונימית
כי וולט זאת חברה חיצונית זאת אומרת שהשליחים של וולט עובדים עבור חברת ווטלט . לא עובדים עבור המסעדות בצורה ישירה. ולכן הזמנה דרך וולט מצריכה כרטיס אשראי שהחשבון ייסגר ישירות מול המסעדה. השליח של וולט מקבל טיפים מהלקוחות של המסעדות ומקבל שעתי משכורת מחברת וולט.
כן אני כל הזמן משלמת במזומן
כן ,אתה משלם לשליח שהוא בא