4 תשובות
כן. חבל להשמיד את הטבע בניסיון להרוג בני אדם. אם רוצים להרוג אנשים, שישתמשו ברובים ולא יהיו חבורה של פוסיז.
FML
לא.
סתם בזבוז משאבים.
ממילא לא משתמשים בהן.
לדעתי עדיף מצד אחד שלא ייצרו עוד מפני שכך לא יהיו יותר הרוגים רבים.
מצד שני אם יש מלחמה עדיף שיהיה פצצה.
אנונימי
כן
תמיד זה ייפגע בחפים מפשע גם אם אין כוונה
אם רוצים להלחם במשהו צריך נקודתית.
כלומר לא לפגוע בכל האומה הערבית, רק במחבלים.