9 תשובות
להאריך ולא לצבוע לאדום
לדעתי ממש יפה לעשות פוני וילון כזה . גם לצבוע לאדום על הצבע שיש לך יתן לזה גוון אדמדם כי זה כהה אז זה לא יהיה אדום צועק לדעתי ממש יפה
להשאיר ככה ולא לצבוע
לאלא אתה תהיי חייבת לחמצן אם את רוצה לצבוע לאדום ואגב זה יהיה לך נדיר
שואל השאלה:
^^^יש לי כבר פוני וילון חח וגם וואלה שכנעת אותי עם האדום אעשה את זה ומה אומרת על האורך לקצר או להאריך?
^^^יש לי כבר פוני וילון חח וגם וואלה שכנעת אותי עם האדום אעשה את זה ומה אומרת על האורך לקצר או להאריך?
אנונימית
אני חושבת לקצר
אני בעד לקצר קצת לעשות איזה שינוי לראות אולי ממש תאהבי את זה שיער תמיד גדל ושינוי בשיער זה כיף ממש ולא פוגע בכלום . תנסי אולי לקצר קצת מתחת לכתפיים לקרה ארוך כזה
להאריך ולא לצבוע לאדום
לגבי האורך מה שאת חושבת שיהיה יפה ולגבי האדום, את תצתרכי לחמצן כי עם לא פשוט לא יראו את הצבע, את רוצה את כל השיער אדום? כי אז את תצתרכי לחמצן הכל, אני הייתי ממליצה לעשות צבע רק בקצוות (למטה) ושוב, בנוגע לאורך זה החלטה שלך מה שיותר יפה ונוח לדעתך
בהצלחה!
בהצלחה!
באותו הנושא: