4 תשובות
שואל השאלה:
באסה זה רחוק :(
חלום שלי להחליק על הקרח
כל פעם שאני מגיעה לחופשה באילת ורוצה להחליק על הקרח אני לא מצליחה אני פשוט מחזיקה במעקה כמו גורילה.
באסה זה רחוק :(
חלום שלי להחליק על הקרח
כל פעם שאני מגיעה לחופשה באילת ורוצה להחליק על הקרח אני לא מצליחה אני פשוט מחזיקה במעקה כמו גורילה.
אנונימית
אאוץ אבל זה די קליל ללמוד את זה פשוט צריך להאמין בעצמך ולא לוותר !
וואי קשה אינלי מושג אני גרה באשקלון אבל מי שגר בנתניה בטח יודע..
ככה נתניה חיים בכיכרות
בחולון יש כפרוני
בחולון יש כפרוני
אנונימית
באותו הנושא: