13 תשובות
פעם, לפני 80 שנה, היא הייתה כיפית. היום פחות.
FML
שואל השאלה:
הייתי בבוסניה
לא חושב עדיף את בוסניה
למרות שיש דמיון קל בין ישראלים לפולנים, כולם שונאים אותם והם שונאים את כולם, 2 עמים בודדים כאלה שתמיד יתקלו בשנאה בשל התנשאותם (הרבה פולנים חיים בסרט שהם איזה גזע משובח שנבחר בידי האל ממש כמו יהודים, שניהם גם דתיים בצורה קיצונית, אי אפשר לנהל שיחה עם פולני בלי להגיע למצב שהוא צריך לסקול אותך באבנים כי עברת על חוקי הברית הישנה/חדשה)
אנונימי
אולי, אבל רמת החיים בגרמניה הרבה יותר גבוהה מבפולין.
אנונימי
שואל השאלה:
מבחינת משכורות ושירותי רפואה, כן.
מבחינת שאר הפרמטרים אני לא יודע אם זה שונה בצורה קיצונית
בכלל לא,

מדינה עם המון אנטישמיות
גם אנשים לא מסבירי פנים בכלל
ביחס לישראל הכל כיפי.
אנונימי
אנונימי דודה שלי סיפרה לי שהיא נכנסה לחנות מזכרות והיה שם פסלים של יהודי קבצן
אוי אוי אוי.
אנונימי
שואל השאלה:
מעדיף פולנים על גרמנים פרוגרסיבים שחופרים על הקורונה ועל האקלים...
אנטישמיות לא מורגשת, רק מי שממש מחפש אותה.
אנונימי
יש שם אנטישמיות ברמה גבוהה אז ליהודים לא כיף גדול