12 תשובות
מצטרפת לשאלה
יש שם סימן של מצלמה בצד של ההתכתבות
שואל השאלה:
כן אבל צריך להגיד משהו לפני ששולחים את התמונה ?
כן אבל צריך להגיד משהו לפני ששולחים את התמונה ?
איפה שכותבים יש שם סימן של מצלמה תלחצו על זה ושלחו
לא חייב להגיד
שואל השאלה:
כאילו אני יודעת איך עושים
כאילו אני יודעת איך עושים
כזה רוצה להתחיל ריפליי??
זה מה שאני הייתי אומרת
זה מה שאני הייתי אומרת
פשוט שלחי
פשוט תשלחי
את יכולה להעלות סטורי עם תמונה שלך ושאלה שאת כותבת "reply?" והתשובות שאפשר לענות זה "yes" ו - "no"
רוצה ריפליי?
או שתשלחי ישר בלי להגיד כלום
באותו הנושא: