8 תשובות
בעקרון כן
לדעתי כן
מה טעות מה הקשר
זה אחלה רצח
רוב הרכבים על אוטומט היום
זה לא נורא
זה אחלה רצח
רוב הרכבים על אוטומט היום
זה לא נורא
הכי טוב
לא
אם אתה לא רוצה להיות נהג משאית אז לא זה בכלל לא טעות וזה יותר טוב אפילו כי רוב המכוניות בעולם הם אוטומטיות ככל שהזמן עובר
לי יש רישיון על אוטומט ולא מתחרט בכלל אני לא מתכנן להיות נהג משאית
לי יש רישיון על אוטומט ולא מתחרט בכלל אני לא מתכנן להיות נהג משאית
לא
תשמע ההורים שלי אמרו לי שזה יותר רווחי להתחיל בידני ולראות אם זה קשה או לא, אם לא אז אתה ממש מרוויח ואם כן אז תעבור לאוטומט, אתה מרוויח כי לרישיון על ידני אפשר להשתמש גם ברכב ידני וגם באוטומט וזה לא עובד ככה באוטומט ואם תעשה ידני אז אתה יודע... יש רכבים שהם על ידני אז אם לא תעשה ידני לא תוכל להשתמש בהם
באותו הנושא: