12 תשובות
כן
איך אפשר להקיא בכוונה?
וכן זה פגיעה
בשביל שלא יורידו ליי
וכן זה פגיעה
בשביל שלא יורידו ליי
למי את רוצה לדווח ?.
אנונימית
שואל השאלה:
לדחוף אצבע? מה הבעיה
ולא התכוונתי לדווח, סתם שאלתי
לדחוף אצבע? מה הבעיה
ולא התכוונתי לדווח, סתם שאלתי
אנונימית
לתוך הפה ברור שצריך אף אחד לא ירצה אפילו להקיא בכוח זה מה שבטוח
שואל השאלה:
אז אני שמחה שאתה לא מכיר את התופעה
אז אני שמחה שאתה לא מכיר את התופעה
אנונימית
כן
יש בזה משהו
בטח שזה נחשב פגיעה עצמית
בטח שיש על זה חובת דיווח
בטח שיש על זה חובת דיווח
למי את רוצה לדווח ? אבל .
לא משטרה אם זה להורים שלה זה בסדר.
לא משטרה אם זה להורים שלה זה בסדר.
אנונימית
אני די בטוחה שכן.
כן
באותו הנושא: