12 תשובות
איך אפשר להקיא בכוונה?
וכן זה פגיעה
בשביל שלא יורידו ליי
למי את רוצה לדווח ?.
אנונימית
שואל השאלה:
לדחוף אצבע? מה הבעיה
ולא התכוונתי לדווח, סתם שאלתי
אנונימית
לתוך הפה ברור שצריך אף אחד לא ירצה אפילו להקיא בכוח זה מה שבטוח
שואל השאלה:
אז אני שמחה שאתה לא מכיר את התופעה
אנונימית
יש בזה משהו
בטח שזה נחשב פגיעה עצמית
בטח שיש על זה חובת דיווח
למי את רוצה לדווח ? אבל .
לא משטרה אם זה להורים שלה זה בסדר.
אנונימית
אני די בטוחה שכן.
כן
באותו הנושא: