11 תשובות
כן
כן אבל אם אתם רק קצת זמן ביחד זה יהיה לה מוזר
וואלה לדעתי לא אני הייתי מרגישה קרינג' ברמות אבל כנראה תלוי בה.
אנונימית
כן בדיוק
תלוי בבן אדם אם זאת הייתה אני זה היה מוזר בעניי רצח אבל יש בנות שכן יאהבו את זה
שואל השאלה:
היא טוענת שטוב
אנונימי
אוי היה איזה מישהו שהיה אוהב לשיר לי.. תמיד שהוא היה שולח הייתי כזה 0_0

חחח שמע כמו שכבר אמרו פה זה תלוי בקשר בינכם ותלוי באיך ומה אתה שר

אבל אל תגזיםם אל תשלח הרבה יכול להיות שהיא תגיב ממש טוב אבל בתאכלס תחשוב שזה קרינג' ..

אני ששלחו לי הגבתי בטוב ובהתלהבות כי לא היה לי נעים ממנו ומהמחווה שהוא עשה לי
אבל בתאכלס הייתי ממש 0_0
אנונימית
כן