8 תשובות
דווקא בתור בקרוב בת 22 הרבה יותר קל לי עכשיו מאשר כשהייתי נערה/ילדה.
אצלי זה להיפך
כן כי חושבים יותר מדי,אין זמן,אין ממש איפה להכיר,ועכשיו כשכבר גדולים זה באחריותנו להתחיל חברויות,זה לא כמו בבית הספר למשל שפשוט מדברים כי יש אנשים סביבך ו"אין מה לעשות".
כשגדלים נסגרים יותר ויש יותר מחשבות וזה.
כן כי אנשים לא אנרגטית ומעדיפים לישון מאמי אלו החיים כל החברים הם רעים
זה תלויי בבן אדם לא בגיל
אנונימית
אין את המסגרת הקבועה הזאת שאפשר להתחבר בה
אצלי זה יותר קל
שהייתי ילדה היה לי מאוד קשה להכיר וליצור חברויות, היום אני מכירה הרבה יותר בקלות.

הבנתי שהרבה יותר קל לי להכיר דרך האינטרנט ורוב החברים שלי משם, אני מתחילה לדבר איתם ורואה בהם משהו מיוחד (אני עושה כמו מעין סלקציה עם מי בא לי להיפגש ועם מי לא) ואז נפגשים ומהמפגש הראשון זה כבר חברים לכל דבר.
למרות שלא עם כולם יש כימיה כשנפגשים כמו שהייתה בצ'אטים, אז פשוט נשארים לאיזה שעה לנימוס ואחרי זה פשוט לא מדברים יותר חחח (בדרך כלל זה הדדי)
תלוי כמה נפגשים במפגש ראשון לגיטימי שיהיה שקט^
אנונימי