4 תשובות
אני לא עורך לא אדיטים ולא באפטר אפקטס, אבל פרמייר פרו לא תוכנה הרבה יותר קלה? כאילו היא גם מתאימה לעריכת אדיטים כפי הידוע לי.
משחקי הכס?
לאדע נו פורש ממדים מחשב
לאדע נו פורש ממדים מחשב
שואל השאלה:
^^שמעתי על פרמייר פרו וכבר פרצתי לאפטר אז אם אני לא אצליח לערוך שם אני יעבור לפרמייר
^^שמעתי על פרמייר פרו וכבר פרצתי לאפטר אז אם אני לא אצליח לערוך שם אני יעבור לפרמייר
שואל השאלה:
^מה קשור משחקי הכס
^מה קשור משחקי הכס
באותו הנושא: