10 תשובות
אם באלך דמי מזונות אז לכי על זה
כן בטח. את בול בגיל המתאים..
מבוגרת מדי, הוא לא ייקח אותך
לכי על זה
לדעתי את מבוגרת מידי הוא יקח רק 18- אבל את יכולה לנסות
איך תשיגי אותו?
ואני מעשן נרגילה עם הבת ש-לך (שרוטונים)))
כן תקבלי בית ומיליון שקל
ואני קורא לךך
לא, הוא אנס
באותו הנושא: