8 תשובות
כל הכבוד לך אל תחזיר אותו
אל תחזיר
אתה תמיד יכול למחוק ולהחזיר אני חושבת שזה רעיון ממש טוב
אם אתה מכור
אז תחכה שבוע כזה...
אז תקח הפסקה אין לי אנסטגרם ולא טיקטוק והחיים יפים גם בלי זה
שואל השאלה:
לא אני פשוט מרגיש מנותק מכל האנשים סביבי כשאני לט שם
אנונימי
ממליצה לא להחזיר, אני כבר כמה שנים בלי ואין דבר כיף מזה
שואל השאלה:
נשברתי חח
אנונימי