4 תשובות
דברי עם המחנכת שלך ועל תהיה מובכת כלפו תגידי לו שאת פשוט לא רוצה לדבר.
שואל השאלה:
אני צריכה להתרגל להסתדר בלי חברה שלי כי היא טסה בקרוב לחודש ואני ממש מסתמכת עליה...
שואל השאלה:
פשוט לא נעים לי לידו כי אני ילדה מאוד סגורה והוא טיפה מלחיץ אותי
באמת שהכל טוב, אין לך ממה להיות מובכת.
תתעלמי מזה
אנונימית