6 תשובות
כן יואו זה כולה שיר וכולם נעלבו מזה
לא לקחתי קשה הוא פשוט גרוע
כי זה פוגע בציבור הרוסי ובחלק מה העם היהודי!
תחשוב שזה היה מופנה לעדה שלך!
תחשוב שהשיר היה יוצא בתקופת השואה והיה צוחק על יהודים!
תחשוב שזה היה מופנה לעדה שלך!
תחשוב שהשיר היה יוצא בתקופת השואה והיה צוחק על יהודים!
אנונימי
בשנות ה90/80/2000 רוסים סבלו מגזענות ,העלבות ובמיוחד סטיגמות.
"רוסיות ז!נ/ות /רוסים שיכורים" וכו..
השנים עברו והסטיגמה התחילו להיעלם (דור משתנה)
ואז מגיע זמר עם קהל לא מתורבת כלכך והעלה שוב לאוויר את נושא הסטיגמות והלעג שהיה פה..
"רוסיות ז!נ/ות /רוסים שיכורים" וכו..
השנים עברו והסטיגמה התחילו להיעלם (דור משתנה)
ואז מגיע זמר עם קהל לא מתורבת כלכך והעלה שוב לאוויר את נושא הסטיגמות והלעג שהיה פה..
אין סיבה. סתם רצו להתנכר קצת, מחר יעבור להם.
כשבאירופה הציגו פסל של יהודי עם אף גדול כולם כעסו, פה זה הרבה יותר גרוע מאף.
אנונימי
באותו הנושא: