3 תשובות
שואל השאלה:
אני בכיתה י
אני בכיתה י
אנונימית
אם את יא את צריכה 30
מ60 את תקבלי איזה מתנה לא יודעת
אבל בי"א את צריכה 30 שעות
מ60 את תקבלי איזה מתנה לא יודעת
אבל בי"א את צריכה 30 שעות
תכתבי עוד 4 ותזייפי
גם ככה עשית 56 כבר
גם ככה עשית 56 כבר
באותו הנושא: