8 תשובות
בת כמה את?
שמעי זה בסדר לגמרי. כל אחת בקצב שלה, זה שאת לא מוכנה לא הופך אותך לדפוקה
שמעי זה בסדר לגמרי. כל אחת בקצב שלה, זה שאת לא מוכנה לא הופך אותך לדפוקה
אנונימית
זה בסדר ממש יש מלא שמחכות לרגע הנכון ויש לי חברות שעדיין לא התנשקו זה בא לך ברגע הנכון ואת תרגישי את זה
שואל השאלה:
16
16
כל מה שאת מתארת שאת, זה בסדר גמור! זה בסדר להיות חדשה בזה, וזה בסדר לא להרגיש מוכנה. את תרגישי כשתהיי באמת מוכנה, אין לך מה למהר❤ כל דבר בזמנו.
וגם, הם בחרו להתבגר מהר מידי, תאמיני לי את תשמחי בעתיד
אנונימית
בדקתי את זה עם ידידים שלי, לרוב הבנים מעלה שאת הראשונה שלהם (זה מראה שאת ילדה טובה)
חברה שלי בת 20 ורק לפני כמה חודשים התנשקה פעם ראשונה ולא כי לא היו לה הזדמנויות - כי היו לה. זה היה בחירה שלה בדיוק כמו שזה בחירה שלך. אל תיתני לאף אחד לגרום לך להרגיש פחות שווה בגלל זה - בדיוק ההפך. את שווה בדיוק כמו שאת!
אין קשר כל אחד בזמן שלו גם אני בת 19 לא היה לי חבר אז מה בסוף שזה יבוא
באותו הנושא: