3 תשובות
אורבניקה ורנואר
ראיתי שם דברים ממש דומים מקווה שעוד נשאר
ראיתי שם דברים ממש דומים מקווה שעוד נשאר
ישלי בול כזאת מרנואר שנה שעברה
לאחותי יש גם משהו ממש כזה מטוונטי פור סבן
תבדקי בשתיהם אולי גם השנה הביאו
לאחותי יש גם משהו ממש כזה מטוונטי פור סבן
תבדקי בשתיהם אולי גם השנה הביאו
אורבניקה ראיתי בירושלים במלחה אבל היה ממש אחרונות בשחור
באותו הנושא: