5 תשובות
גם אצלי זה ככה. כנראה את סתם לא מרגישה טוב
זה חורף
זה חורף
אם בערב כבר הרגשת משהו, אז זה לא היה מהקורונה כי זה היה מוקדם מידי בשביל סימפטומים. אלא זה ממשהו שגורם ככה מהר יותר, או ממשהו מוקדם יותר.
שפעת
סתם צינון או שכנראה חלית קצת כי בכל זאת חורף
כל שפעת כלשהי, אנחנו בחורף
באותו הנושא: