5 תשובות
גם אצלי זה ככה. כנראה את סתם לא מרגישה טוב
זה חורף
אם בערב כבר הרגשת משהו, אז זה לא היה מהקורונה כי זה היה מוקדם מידי בשביל סימפטומים. אלא זה ממשהו שגורם ככה מהר יותר, או ממשהו מוקדם יותר.
סתם צינון או שכנראה חלית קצת כי בכל זאת חורף
כל שפעת כלשהי, אנחנו בחורף