8 תשובות
כע
כןן
יאפ
כן
מי. לא.
כן
בוודאי עו עו עו
אני אוהבת עוגת ביסקוויטים בלבד!
התשובה היא חד משמעית לא!
התשובה היא חד משמעית לא!
באותו הנושא: