12 תשובות
לא
זה חורף זה נורמלי
כרגע מצוננת ולא חוששת
אבל הייתי חולת קורונה לא כזה מזמן אז אני לא חושבת שאני אדבק שוב בתוך זמן כזה קצר
לא
הייתי מצוננת איזה שלושה חודשים, צינון זה כבר המצב האידיאלי שלי
כן בגלל זה עשיתי היום בדיקה
אני היפוכונדרית רצח אז כן
תלוי מה ההשלכות הפוטנציאליות של זה.
אם אני נפגשת עם סבתא שלי באותו יום נניח אז כן..
לא נלחצת אבל בודקת ליתר ביטחון כבר עשיתי את לא מזמן
עדיף לוודא בשביל הסביבה
אנונימית