8 תשובות
לא התכוונו לקאקדילה הם התכוונו לזה שהוא כאילו מכליל את כל הרוסים
אני לא מסכימה עם זה כן
אני לא מסכימה עם זה כן
כל היום שותה
רק נייט ודה
עברית שפה קשה
לא יודע אם הייתי רוסי לא הייתי נעלב
רק נייט ודה
עברית שפה קשה
לא יודע אם הייתי רוסי לא הייתי נעלב
אנונימי
הוא חזר על הסטיגמות שכל הרוסיות שותות ושוכבות עם כל אחת בגלל שהן שיכורות. והחזיר אותנו לימים שחשבו שרוסים לא יודעים עברית, למרות שהם כאן כבר 30 שנה ורובם המוחלט יודע מצוין, וחלק יכולים ללמד אפילו אותנו עברית
אין כלום מיוחד בשיר סתם מחפשים אותו בכל דבר קטן כי הולך לו טוב אנשים קנאים
עומר אדם פשוט הוציא עוד שיר מטומטם כהרגלו בקודש
לא חושב שיש שם גזענות, אבל מצד שני לא הצלחתי לשמוע יותר מעשר שניות מבלי לאבד הכרה.
לא חושב שיש שם גזענות, אבל מצד שני לא הצלחתי לשמוע יותר מעשר שניות מבלי לאבד הכרה.
אנונימי
זה לא שם השיר הבעיה.. זה ליטרלי השורות בשיר..
שואל השאלה:
^^חחח חחח למה ככה
אבל בסדר דעה שלך.. כל אחד והטעם שלו
^^חחח חחח למה ככה
אבל בסדר דעה שלך.. כל אחד והטעם שלו
אנונימית
לא הבנתי מה הבעיה בשיר לא חושבת שהוא עשה את זה בכוונה לפגוע אחרת גם הוא לא היה מעלה את זה
לפי דעתי חלק הגזימו עם התגובה שלהם
לפי דעתי חלק הגזימו עם התגובה שלהם
באותו הנושא: