9 תשובות
פחות.
אנונימי
כן זה מגניב כזה לא יודעת
זה לא מגניב... זה מגניב רק באנימות של שנות האלפיים, ואני מניח שבגלל זה אתה חושב שזה מגניב, כי באמת עושים את זה טוב שם. במציאות זה היה נראה כמו חרא, איטי כמו חרא, איכות שמע חרא ומסך קטן כמו חרא
אני מת על דברים סוג של ווינטג' כאלה
גם אני חושבת ככהה
מתגעגעת לתקופה הזאת ווצאפ לא הייתה קיימת
גם אני
זה חמודי
אבל זה ישן אחושילינג
אבל זה ישן אחושילינג
שואל השאלה:
sandman
בחיים לא ראיתי אנימה, יש חור רציני בתאוריה שלך
sandman
בחיים לא ראיתי אנימה, יש חור רציני בתאוריה שלך
אנונימית
באותו הנושא: