2 תשובות
ברור ששמים בתנור o: ואממ כשאני עשיתי שמתי את זה על 150 מעלות נראלי לאיזה 10 דקות
את יודעת למה הוא נשרף? חכי שלא תקבלי הלם תשבי על הכיסא
כי לא מחממים פימו בתנור!
כי לא מחממים פימו בתנור!