12 תשובות
כן, היי
שואל השאלה:
היי רציתי לשאול אם נגיד הפנימיה והבית ספר שלכם מציעים לכם גם תגבור בנושאים כאלה
היי רציתי לשאול אם נגיד הפנימיה והבית ספר שלכם מציעים לכם גם תגבור בנושאים כאלה
אנונימית
בדרך כלל אני פשוט נעזר בחבר אבל המורים שלנו זמינים כמעט תמיד בווצאפ, וגם יש לנו מרכז למידה ביום רביעי בלילה שבו מגיעים מורים ומלמדים את מי שרוצה בעיקר למתמטיקה
שואל השאלה:
והאם אתם מרגישים נוח בפנימייה ובבית ספר שבאמת אם תצטרכו עזרה יש מישהו שיכול לעזור לכם שם ולתת תגבורים בעיניים לימודיים או נפשיים סתם רוצה לדעת איך זה הולך
והאם אתם מרגישים נוח בפנימייה ובבית ספר שבאמת אם תצטרכו עזרה יש מישהו שיכול לעזור לכם שם ולתת תגבורים בעיניים לימודיים או נפשיים סתם רוצה לדעת איך זה הולך
אנונימית
שואל השאלה:
ורציתי לשאול גם נגיד מה אתם עושים אחרי בית ספר בפנימיות והכל
והאם אתם מסתדרים שם עם האנשים שאתם נמצאים איתם שם
ורציתי לשאול גם נגיד מה אתם עושים אחרי בית ספר בפנימיות והכל
והאם אתם מסתדרים שם עם האנשים שאתם נמצאים איתם שם
אנונימית
כן יש לי עזרה לימודית ואם אני צריך גם נפשית
אין אחרי בית ספר, נשאר בבניין כיתות ולומד או נמצא בפנימיות וסתם עובר בין חדרים ומדבר
שואל השאלה:
אתם נהנים בפנימייה ובבית ספר?
אתם מרגישים שם טוב?
כיף לכם לקום שם?
אתם נהנים בפנימייה ובבית ספר?
אתם מרגישים שם טוב?
כיף לכם לקום שם?
אנונימית
כן אני נהנה ומרגיש טוב, אני ברמת העיקרון חי 24/5 עם החברים שלי זה מעולה
שואל השאלה:
אני שוקלת לעבור פשוט לפנימייה למרות שאני באמצע יא'
אני חושבת שזה יכול לעשות לי יותר טוב שווה לנסות?
אני שוקלת לעבור פשוט לפנימייה למרות שאני באמצע יא'
אני חושבת שזה יכול לעשות לי יותר טוב שווה לנסות?
אנונימית
באמצע יא' זה קצת קשה כי הכיתה שאת תגיעי אליה כבר מגובשת, אבל אולי שווה לנסות אני לא יודע זו באמת בחירה שלך
כן, בטח
באותו הנושא: