12 תשובות
אולי תלוי
אנונימי
שואל השאלה:
^אבל האם זה משהו שמוריד?
ההית פוסל על זה ?
אנונימית
אם זה רק זה וזה לא איזו הפרעה או מחלה אז אין בעיה לכולם יש מצבים של לחץ.
אנונימי
כן
בנות עם בעיות נפשיות הן הבנות הכי שוות
שואל השאלה:
אפשר לדעת למה זה מוריד ?
אני לא חס וחלילה פסיכוטית
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאובחנת רק עם חרדה

הלכתי להתאשפז על דעת עצמי ולא בכפייה.

מחלקה פתוחה זה מאוד שונה ממחלקה סגורה
אנונימית
^אז לי זה לא היה מוריד אם זו הייתה בעיה נגיד מחלה חמורה וזה אז כן, וכולם יש מצבים של לחץ מתמשך, ולא כולם יודעים להתמודד עם זה
אנונימי
שואל השאלה:
גם לי היה מוריד אם זה היה משהו חמור כמו מאניה דיפרסיה, פסיכוזה או סכיזופרניה.
לא רק מוריד גם ההיתי פוסלת
אנונימית
למי שזה מוריד הוא סתם לא מבין מהחיים ולא בוגר
כן כי יש לכל אחד מצבים של חרדה ואנחנו בני אדם זה לא מעיד על כלום
כן למה לא כולם עוברים דברים בחיים
לא
אנונימי